Rejestracja przez portal Pacjent
Przejdź na stronę https://pacjent.gov.pl/ następnie zaloguj się jeśli już masz konto
Profil zaufany
Wykorzystaj swój profil zaufany z banku, aby zostać zalogowany.
Różne sposoby zalogowania się
- Masz już profil? Możesz się zalogować w tym kroku.
- Nie masz konta, ale masz masz profil zaufany w banku? Użyj do logowania profilu zaufanego z Twojego banku.
- Nie masz konta w banku i na portalu pacjent? Załóż konto wybierając 3 opcję.
Warunki korzystania
Pamiętaj! Warto wiedzieć kto przechowuje Twoje dane. Przeczytaj Warunki korzystania z portalu pacjent.gov.pl. Następnie Akceptuj warunki i Akceptuję
Podstawowe informacje
Przewiń stronę w dół. Jak widzisz możesz tutaj sprawdzić wiele rzeczy między innymi Recepty, Wizyty, Zwolnienia.
Wybierz Moje konto.
Wybór lekarza rodzinnego i pielęgniarki środowiskowej
Od tego kroku wybór lekarza rodzinnego i pielęgniarki środowiskowej jest identyczny. Przy zmianie lekarza rodzinnego / pielęgniarki środowiskowej kolejne kroki będziesz musiał/musiała powtórzyć
Ostatni krok
- Wypełnij swoimi danymi (prawdopodobnie większość danych doda się automatycznie)
- Wybór NFZ
- Kod oddziału – 15 – Wielkopolski Oddział NFZ
- Placówka
- Województwo – Wielkopolskie
- Miejscowość – Poznań – gm. Poznań
- Ulica – Jana Kochanowskiego
- Wybierz placówkę z listy – NZOZ Poradnia Lekarza Rodzinnego Ewa Kowalska-Anioła
- Jeśli już w bieżącym roku wybrałeś / wybrałaś lekarza wybierz odpowiednio
- Na koniec Wystarczy kliknąć Podpisz deklarację
Jeśli chcesz zmienić pielęgniarkę środowiskowa wypełnij ten formularz od poprzedniego kroku.
Aby zostać pacjentem poradni należy:
1. Pobrać, wydrukować i wypełnić załączone poniżej formularze deklaracji
2. Wypełnione i podpisane formularze deklaracji dostarczyć do Rejestracji Poradni pod adresem podanym w zakładce Kontakt
Deklarację można również pobrać i wypełnić na miejscu w Poradni.
UWAGA!
W obecnej sytuacji epidemiologicznej związanej z epidemią COVID-19 preferowaną formą jest składanie deklaracji ONLINE lub podanie wypełnionej wcześniej deklaracji w siedzibie poradni – OBOWIĄZKOWO w maseczce zakrywającej usta i nos!)
Potrzebujesz więcej informacji? Skontaktuj się z nami!